Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Zapolice
Menu góra
Strona startowa Inne Realizacja projektów unijnych Łódzki Akcelerator e-Administracji
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Łódzki Akcelerator e-Administracji, menu 142 - BIP - Urząd Gminy Zapolice”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Łódzki Akcelerator e-Administracji

Łódzki Akcelerator e-Administracji

 

Projekt „Łódzki Akcelerator e-Administracji” o numerze: POWR.02.18.00-00-0003/17 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa: II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie: 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne.

Celem projektu zaproponowanego przez wnioskodawcę Certes Sp. z o.o. i partnerskie JST: Gmina Lututów, Miasto Zduńska Wola, Powiat Zduńskowolski, Gmina Zapolice, Gmina Zduńska Wola jest wzrost jakości i dostępności usług administracyjnych istotnych dla prowadzenia działalności gospodarczej w 5 ww. JST oraz monitorowanie procesu ich świadczenia poprzez wdrażanie w JST rozwiązań poprawiających efektywność zarządzania usługami dziedzinowymi w obszarze podatków i opłat lokalnych oraz zarządzania nieruchomościami w okresie 01.11.2017 - 30.06.2019 r.

Termin realizacji projektu:

od: 01.11.2017 – 30.06.2019 r.

Wartość projektu:

Wartość projektu: 964 239,74 zł w tym wkład w postaci wynagrodzeń uczestników projektu będących pracownikami Partnerów w kwocie: 151 776,60 zł

Projekt przyczyni się do osiągnięcia odpowiednich celów POWER PI 11 i cel szczegółowy 4 (doskonalenie jakości oraz monitorowanie procesu świadczenia usług administracyjnych istotnych dla prowadzenia działalności gospodarczej) poprzez:

  • wdrożenie systemu umożliwiającego elektronizację procesu  obsługi podatkowej oraz  zautomatyzowania rozliczeń i poprawę dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy;
  • podniesienie kompetencji kadr JST (100 os. w tym 67K i 33 M) przez szkolenia z obszarów
  • podatków i opłat lokalnych (w zakresie m.in. obsługi podatkowej, stosowania narzędzi elektronicznych, obsługi klienta, orzecznictwa w procesie świadczenia e-usług w obszarach podatków, opłat lokalnych);
  • zarządzania nieruchomościami(w zakresie orzecznictwa);
    • wdrożenie rozwiązań w JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycję w postaci platformy online;
    • elektronizację procesu świadczenia usług przez nowe e-usługi w obszarze podatków i nieruchomości.

Metryka

sporządzono
2018-03-29 przez
udostępniono
2018-03-29 00:00 przez Rafał Kryziński
zmodyfikowano
2018-03-29 09:20 przez BIP Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
1261
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.